Dit zijn wij

Sinds 1993
Met gehuurde bakfietsen vol kaartenrekken struinden we langs de cafés in de lente van 1993. Iedereen wilde zo’n rek aan de muur.

Cultureel fenomeen
Ons idee was dat reclame zo leuk zou moeten zijn dat mensen het zelf komen halen uit onze rekken. Het werkte toen en het werkt nu nog steeds. Dat Boomerang is uitgegroeid tot een cultureel fenomeen hadden we nooit durven dromen.

Hart & ziel
Iedereen die voor Boomerang werkt zet zich met hart en ziel in voor onze opdrachtgevers en publiek. Van account-managers tot vormgevers, van distributeurs tot locatiescouts. Met veel plezier doen we ons ding.

Creativiteit
Steeds meer opdrachtgevers en bureaus snappen onze media en waar nodig staan we paraat om bij te springen met advies of het ontwikkelen van complete concepten en vormgeving. Commerciële uitingen worden bij Boomerang zo gebracht dat men er zelf naar op zoek gaat. Met onze redactionele kaarten vinden we op een grappige, mooie, scherpe of kunstzinnige manier de weg naar het grote publiek.

Geen ontkomen aan
Het handelsmerk van Boomerang is gewenste communicatie. We kunnen ook niet anders want binnen onze netwerken accepteert niemand opdringerige, ongewenste commercie. Dat wordt doorzien en als storend ervaren. Onze visie op commerciële communicatie wordt enorm gewaardeerd. Zodanig dat onze media als enige gespaard worden.

Boomerang Media
info@boomerang.nl
020 – 56 112 33