Dit doen wij
Horeca
We omsluiten bezoekers van onze locaties met doordachte reclame. Op tafels en de bar liggen biervilten. Uit het rek pakken ze kaarten die aanspreken. Tijdens het toiletbezoek zien ze een poster of een commercial op de Mr. Friendly screens, tijdens het handenwassen valt een spiegelsticker op. Freecards zijn de enige reclame-uitingen waar mensen actief naar op zoek gaan. Een goede kaart staat voor vijf contacten en heeft een lang contactmoment. Ze worden gespaard, verstuurd, op cadeautjes geplakt of gaan van hand tot hand in onze locaties.
Onderwijs
Middelbare scholieren en studenten staan bekend als lastig te bereiken doelgroepen. Ongrijpbaar omdat er een wereld van verschil zit tussen bijvoorbeeld de vmbo-leerling of de havist, of een scholier uit de Achterhoek of Amsterdam. De technische student is weer compleet anders dan de student die een sociale studie volgt. Online en social is het bereik enorm versnipperd en veranderen jongeren zo snel van voorkeur en gedrag dat je ook op deze wijze onvoldoende bereik kan realiseren voor een effectieve campagne.
Met Boomerang bereik je middelbare scholieren en studenten waar ze veel tijd doorbrengen; met posters op de onderwijsinstellingen zelf (formaat A3 of A2). Binnen ons enorme netwerk kan je segmenteren op opleidingsniveau en regio. De posters worden op strategische plekken binnen de scholen geplaatst voor een optimaal bereik. Ons netwerk dekt heel Nederland en we zijn de grootste speler voor deze doelgroepen.
Indoor speelparadijzen
Ouders met jonge kinderen bereik je in ons landelijke netwerk van indoor speelparadijzen. Binnen dit unieke netwerk bieden we abri’s, drukwerkverspreiding en sampling aan.